Régóta ismert tény, hogy az emberi szervezet több, mint felét víz alkotja. A víz élet! Ha kicserepesedik a szád, szomjúságtól szenvedsz, a szervezeted kiált a vízért. A  megfelelő mennyiségű vízivás mellékhatása a sűrű mosdó használat, de ez csak az egészségedre válik. Figyelj oda: a megfelelő folyadék fogyasztással még bizonyos betegségeket is megelőzhetsz.

A fejfájás gyakran este tör rád, egy hajtós nap végén. Lehet a stressz a kiváltó ok, ugyanakkor számolnod kell azzal is, hogy nem fogyasztottál elég vizet. Lehet, hogy csak folyadékért kiált tested.

bottledwaterA nyűgös tünetek, mint a fáradtság, koncentrációs problémák, ingerültség a népesség nagy részénél fordul elő rendszeresen. Az egészséges élet része a megfelelő alvás, de tested belső dehidratáltsága is lehet a kiváltó oka a nyugtalan éjszakának.

Az izomgörcs akkor a legkínzóbb, amikor épp az igazak álmát alszod. A kalcium és magnézium bevitel fontos a megelőzésben, ugyanakkor az oxigén elégtelensége is okozhatja a tünetet. A folyadékbevitellel együtt szervezetedbe oxigént is juttatsz. A víz fogyasztás ebben is jelentős mértékben segíthet.

A vérkeringés is felborulhat, sőt a tartós vízhiány később rendellenességeket is okozhat. A vízivással az egyébként sűrűsödő vért hígíthatjuk. Szívünknek segítünk az erekben történő vérszállításban. Vigyázz, mert ez akár szívproblémákat is okozhat.

1bottledWaterA vércukorszint ha nem az optimális sávban van, gyakran megkeseríti életünket. A nem megfelelő víz fogyasztása jellemzően a cukorszint emelkedését eredményezi. Ellenőrzése egy nem túl drága mérő használatával kontrollálható. Ha nem ügyelsz rá, később gyógyszeres kezelés, esetleg inzulin injekciós adagolása is lehet belőle!

Ugye te sem örülnél, ha bőröd élettelenné válna? A hidratálás különböző készítmények használatával mit sem ér, ha a hidratáció nem megfelelő.  Már egy hét alatt, napi legalább 3 liter vízfogyasztás mellett szembetűnő változást tapasztalhatsz bőrödön.

vzz-másolataKezdd és fejezd be vízivással a napod! A hatás nem fog elmaradni. Jobban érzed magad, testedet megfelelő oxigénnel látod el és bőröd is kivirul. A megfelelő és ajánlott vízfogyasztás napi 3-4 liter. A folyadékot beviheted étkezés során is, például levesek fogyasztásával is. De ilyen lehet még a lédús gyümölcsök fogyasztása is. A só, mint a “fehér mérgek egyike” a hidratáltság ellensége. Ha módod van rá, csökkentsd bevitelét.